Neden Programımız

Neden Programımız

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Türkiye'de ve dünyada önemi giderek artan bir alandır. Günümüz iş ortamında birçok alanda bilgi ve beceriye sahip çalışanlar aranmaktadır. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı eğitimi, kurumların ihtiyaç duyduğu bilgi ve becerilere sahip nitelikli profesyoneller yetiştirmenin yanı sıra profesyonel sekreterlik ve yönetici asistanlığı mesleğinin klasik sekreterlik anlayışının dışında yeni boyutlar kazanarak gelişmesinde de önemli rol oynamaktadır.

Bölümün amacı, yeniliklere ve gelişmelere açık, ofis ve yönetici iletişimini etkin kılan, yazışmaları yapan, toplantıları organize eden, ofis teknolojilerini etkin kullanan ve ofisi yöneten kişiler yetiştirmektir. Kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde hızla değişen ve gelişen iş dünyasının ihtiyaçlarını karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, yönetim fonksiyonlarına göre büro hizmetlerini yürüten, yöneticilerin çalışmalarını etkin bir şekilde destekleyen yönetici asistanları yetiştirmeyi amaçlar. yönetir ve yönetimde verimliliğe katkıda bulunur. Bölümün amacı, iş dünyasının yönetim ve teknolojik gelişme hızına destek olacak büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmektir.